SYPP - digitalizácia pre vašu firmu

Príklady z praktického využitia samotného systému SYPP. Náš systém si upravíte podľa vašich predstáv. Zákazník si vyberie moduly, ktoré chce využívať.

Servis a montáž (elektro)

Firma zo Serede, ktorá poskytuje služby v oblasti servisu, montáže a revízii záložných zdrojov využíva systém SYPP na správu zákaziek od založenia zákazky až po servisný list. V zákazke si zadáva všetky požadované detaily ako zadanie, dátum dodania, č. obj. zákazníka, potrebné dokumenty(technické výkresy). V ďalšom kroku si naplánujú zákazky do kalendára zamestnancov. Po vykonaní pracovného úkonu si zamestnanci priamo zapíšu cez mobil alebo tablet vykonanú prácu do systému, použitý materiál sériové čísla a v závere si zákazku elektronicky podpíšu a odošlú na príslušné adresy vo firme a odberateľovi. V niektorých prípadoch si prácu odfotia a archvujú. V praxi si vedia vyhľadať čo sa kedy, kde a na akých zariadeniach robilo napríklad aj podľa sériového čisla na pár klikov v digitálnom archíve

Využívajú moduly:
Zákazníci a kontakty, plánovanie a procesovanie, protokoly, digitálny archív.


Firma si dala systém upraviť a vytvoriť modul 'Nástenka'. Používa sa na rýchle informovanie zamestnancov a rýchle tlačítka, ktoré úrýchľujú vypisovanie pracovných výkazov.

Upratovacie služby

Upratovacia firma v Trnave využíva systém SYPP. Začínajú modulom obchodný prípad - obhliadka, kde priamo na mieste zadokumentujú požiadavky klienta a prípadne odfotia priestory do mobilu alebo tabletu k obchodnému prípadu. Po tomto úkone nasleduje vytvorenie cenovej ponuky, ktorú si jednoducho vytvoria na pár klikov v systéme. Po schválení a určení periodicity danú zákazku naplánujú do kalendára či už jednorazovo alebo opakovane.. Zamestnanci si po vykonaní zákazku odkliknú(alebo vypíšu) čo je indikácia, že zákazka je hotová. Posledným krokom je vygenerovanie faktúry a jej odoslanie na pár klikov.

Využívajú moduly:
Zákazníci a kontakty, obchodné prípady, cenové ponuky, plánovanie a procesovanie, faktúry, digitálny archív.


Bola vykonaná úprava systému dlhodobého plánovania.

Servis a montáž (klimatizácie)

Firma z Bratislavy, ktorá sa zaoberá montážou vzdochotechniky a klimatizácii sa rozhodla využívať systém SYPP. Systém využíva už od modulu obchodné prípady na prvý kontakt a obhliadky až montážny alebo servisný list. Na mieste vždy zapíšu potrebné požiadavky do mobilu alebo tabletu a odfotia si miesto montáže. V kancelárii zamestnanec vytvorí cenovú ponuku, ktorú pošle zákazníkovi na schválenie. Po schválení cenovej ponuky naplánujú vytvorenú zákazku zamestnancom do kalendára podľa dátumu dodania. Po úspešnej montáži zamestnanci vystavia montážny list, kde zapíšu vykonané úkony a spotrebovaný materiál, odfotia svoju prácu do archívu, zákazník podpíše prebratie práce priamo v mobile, dokumenty sa odosielajú elektronicky na zadané adresy a zákazníkovi. Firma využíva aj archiváciu na plnenie servisných zmlúv.

Využívajú moduly:
Zákazníci a kontakty, obchodné prípady, plánovanie a procesovanie, protokoly, digitálny archív.


Firma si dala systém upraviť a vytvoriť modul 'Inventár', ktorý využíva na vlastné značenie zariadení a rýchlu orientáciu (záruka, servis)